FAQ

Het belangrijkste is dat we niet ophouden met vragen stellen.

Albert Einstein

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik me aanmelden bij Zorg Ambiance?


Om je direct in te schrijven bij Zorg Ambiance kun je via ons contactformulier het snelst contact opnemen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Ook kun je ons een mail sturen voor meer informatie of bellen via 0362340133




Wat heb ik nodig om mij als zzp'er in te kunnen schrijven?


Wij vragen bij inschrijving de volgende gegevens ;

  1. Een geldig paspoort of ID
  2. Een geldige zakelijke bankpas
  3. Je behaalde diploma's en cerificaten
  4. Een verklaring omtrent goed gedrag (VOG) niet ouder dan 3 maanden
  5. Een actueel curicculum vitae (CV)
  6. Ilidmaatschap bewijs van een klachtenregeling
  7. Uitreksel Kamer van koophandel




Hoe kan ik mij inschrijven op opdrachten als ik ben ingeschreven?


Je kunt via ons plansysteem je beschikbaarheid aangeven en reageren op openstaande opdrachten. Meer informatie




Doen jullie ook aan bijscholingen?


Wij geven 2 keer per jaar bijscholingen voor niveau 2,3,4 en 5. In ons plansysteem wordt je op de hoogte gesteld op welke datum dit plaatsvind.




Hoe worden mijn facturen verwerkt?


Je facturen worden na dat je de gewerkte uren hebt ingevuld automatisch opgemaakt en per mail naar je verzonden. Wij factureren wekelijks. Zodra jij deze goedgekeurd hebt worden deze verwerkt en heeft de klant een betalingstermijn van 30 dagen. Er is ook een mogelijkheid tot spoedbetaling. Mail voor meer informatie