FAQ

het belangrijkste is dat we niet ophouden met vragen stellen.

Albert Einstein

Veelgestelde vragen

Wat heb ik nodig om mij als zzp'er in te kunnen schrijven?


Wij vragen bij inschrijving de volgende gegevens ;

  1. Een geldig paspoort of ID
  2. Een geldige bankpas
  3. Je behaalde diploma's en cerificaten
  4. Een verklaring omtrent goed gedrag (VOG) niet ouder dan 3 maanden
  5. Een actueel curicculum vitae (CV)
  6. Ilidmaatschap bewijs van een klachtenregeling
  7. Uitreksel Kamer van koophandel




Hoe kan ik mij inschrijven op opdrachten als ik ben ingeschreven?


Je kunt via ons plansysteem je beschikbaarheid aangeven en reageren op openstaande opdrachten.




Doen jullie ook aan bijscholingen?


Wij geven 2 keer per jaar bijscholingen voor niveau 2,3,4 en 5. In ons plansysteem wordt je op de hoogte gesteld op welke datum dit plaatsvind.




Hoe worden mijn facturen verwerkt?


Je facturen worden na je de gewerkte uren hebt ingevuld automatisch opgemaakt en per mail naar je verzonden. Wij factureren wekelijks. Zodra jij deze goedgekeurd hebt worden deze verwerkt en heeft de klant een betalingstermijn van 30 dagen. Er is ook een mogelijkheid tot spoedbetaling.





© 2020 BY ZORGAMBIANCE B.V. Algemene voorwaarden     Privacyverklaring KVK : 74237624

  Transistorstraat 151 1322 CN Almere 036-2340133 info@zorgambiance.nl

  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black