Kom jij ons versterken?

Functieomschrijving


Zorg Ambiance is de laatste jaren flink gegroeid en wil bouwen aan een leuk team met vaste gezichten en namen. Om die reden zijn wij op zoek naar een betrouwbare enthousiaste:


Administratief medewerk(st)er -Backoffice

Kunnen we op jou bouwen? Wij zijn op zoek naar een leuke collega die klantgericht en zorgvuldig te werk gaat. Iemand die verantwoordelijkheidsgevoel heeft en blij wordt als een klant of collega is geholpen met een goede verwerking en opvolging. Iemand die aan het eind van de dag een lege inbox heeft en met een gerust hart lekker naar huis gaat. Kortom, houd jij van administratieve werkzaamheden, chaos ordenen en zorgen dat alles klopt? Lees dan snel verder, want wij willen jou graag als collega!


Wat ga je doen?

Je gaat deel uitmaken van ons hechte planning team. Binnen het team ben je onder andere verantwoordelijk voor het administratieve proces. Een nauwkeurige en efficiënte verwerking van diensten, aanmeldingen en documenten van onze klanten. Je staat dagelijks, zowel telefonisch als per mail, vaak in contact met onze klanten, waaronder zelfstandig zorgverleners en zorgorganisaties. Je bent daarin een belangrijke schakel. Je signaleert wanneer zaken (dreigen) stil komen te liggen en neemt actie als dit nodig is. Verder ondersteun je ook collega’s bij andere taken, zoals de telefoon opnemen en beantwoorden van de mail. Daarnaast wordt er van jou verwacht dat je mee gaat denken hoe we de processen binnen Zorg Ambiance kunnen optimaliseren en misschien zelfs automatiseren. Jouw ideeën zijn meer dan welkom, want samen willen wij Zorg Ambiance naar het volgende niveau brengen!


Wij zijn:

Zorg Ambiance een informeel, jong (van geest) bedrijf, gevestigd in Almere op 10 minuten van de dichtstbijzijnde bushalte. Wij bemiddelen tussen zelfstandige zorgverleners en zorgorganisaties, zodat op elk moment van de dag de juiste zorg geleverd kan worden. Bij ons past een persoonlijke aanpak met korte communicatielijnen. We willen dingen simpel houden en er is volop ruimte voor jouw ideeën. Graag zelfs!


Jij hebt:

  • Een diploma op zak. Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding en HBO werk- en denkniveau;

  • Enige werkervaring in een (ondersteunende) administratie functie;

  • Een flexibele houding. Je vindt het geen probleem om soms vroeg te beginnen of één keer per week juist een avonddienst te werken. Ook een weekenddienst één keer in de vier weken is voor jou geen probleem!

  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift. Handig voor al het mailverkeer;

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en je bent oplossingsgericht;

  • Geen angst om de telefoon te pakken en op zoek te gaan naar de juiste informatie. Afwachten is niets voor jou;

  • Alles goed gestructureerd en bent nauwkeurig;

  • Geen last van stress en behoudt het overzicht. De dag gaat nooit zoals je gepland hebt;

  • Ervaring met Microsoft Office en bent gewend om met verschillende systemen te werken;

  • Affiniteit met de zorg. Ervaring binnen de zorg zou fijn zijn, maar is niet noodzakelijk;

  • Geen allergie of angst voor kantoorhondje. Mees is erg lief! Maar laat scheetjes en is daarom niet alle dagen aanwezig.


Wat krijg je van ons?

  • Tijdelijk contract. Bij goed functioneren zullen wij zeker verlengen.

  • Functie met veel verantwoordelijkheden binnen een hecht team;

  • Salaris. Ben jij de juiste kandidaat, dan bieden we je een maandsalaris van €2000 -€2300 op basis van 40u.

  • Een aantal vakantiedagen om weer tot rust te komen.

  • Pensioenbijdrage bovenop je salaris. Zo zorgen wij voor elkaar.

  • Reiskostenvergoeding van en naar ons gezellige kantoor in Almere.(Vanaf10 km)

  • Vrijdag-of woensdaglunch op kosten van de zaak, een hoop slechte grappen en veel werkplezier!


Ben je overtuigd?

Mail dan je cv en vergeet je motivatie niet mee te sturen! bianca.schepers@zorgambiance.nl

Goede zorg regelen we samen!

Zorg Ambiance sinds 2012